Avatar 2 scenārija vēl nav jeb Balt/Nord 3D&VFX forums Tartu / Kinocast.lv: podkāsts par kino
Oktobra sākumā "Labo domu pilsētā" Tartu (tā, kas Igaunijā), notika pirmais, media outlet online vienīgais, lielākais un nozīmīgākais pikseļdrā... ok, pikseļdraugu forums Baltijas valstīs: media outlet online "BALT/NORD 3D & VFX 2013 Networking Forum", kuru man bija tas gods apmeklēt. Sākšu ar to, ka iepazīstināšu ar sevi.
Tātad, mani sauc Artūrs media outlet online Šlosbergs , strādāju multimediju aģentūrā "PARUS studio" . Pēc papīriem esmu operators, pēc pārliecības vēl arī stereogrāfs un fotogrāfs. Saņēmām ielūgumu uz forumu, un daudz nodomājot, abi, kopā ar kolēģi un producentu Dmitriju Ščegoļevu , bijām tur. Pasākums pulcēja Baltijas un Ziemeļu valstu 3D un vizuālo efektu profesionāļus, kas savā starpā dalījās ar amata noslēpumiem un pieredzi. Un tā kā tas galu galā bija "networking forum", tad neizpalika arī aliņa dzeršana pēc prezentācijām kopā ar Džeimsa Kamerona labo roku, jeb "Avatar" , "Avatar" , "Avatar 3" visual effects supervisor Maikls Finks ( Michael Fink , Prime Focus VFX).
Kas izdzerts, media outlet online tas izdzerts, bet atgriežoties pie paša pasākuma, pastāstīšu, kas tad īsti notika Tartu šajās divās foruma dienās, taču uzreiz Saku (ir tāds slikts igauņu alus), ka nenogurdināšu ar Tech Talk.
Pirmā diena iesākās ar case study par Igaunijā media outlet online ražotu s3D (stereo 3D) pilnmetrāžas stopmotion animācijas filmu "Lisa Limone and Maroc Orange, a Rapid Love Story" (2013), kas ir romantisks stāsts par imigrantiem, kas vēl btw ir opera! Filmu 5-6 gadus veidoja igauņu leļļu filmu studija Nukufilm, sadarbojoties ar Aleksandru Melkumovu no NIKFI (Maskava), kas brāļus igauņus nodrošināja ar stereogrāfijas know-how, jo filma tika uzņemta native 3D.
Lai arī paši filmas veidotāji centās visu filmā redzamo izveidot tikai by hand, radās sarežģījumi ar ainām, kur darbība notiek media outlet online atklātā jūrā un pēc n-tajiem eksperimentiem ar dažādiem šķidrumiem, dažādas agregātstāvokļos (atceramies, ka tas ir stopmotion), viņiem neatlika nekas cits, kā veidot media outlet online CGI jūru. Tāpēc palīgā tika saukts vietējais media outlet online igauņu VFX kantoris FROST FX, kas specializējas uz elpu aizraujošām digitālo šķidrumu simulācijām, un, damn, viņi ir labi!
Tikām izvesti cauri workflowam, kā viņi radīja fotoreālistiskas jūras virsmas un veidoja simulācijas jūras putām un šļakatām, ar kādām problēmām saskārās, kā risināja utt. Neieslīgšu sīkumos, ja ir kādi jautājumi, tad jautājam, un ar lielāko prieku atbildēšu!
Prezentāciju viņš sāka ar īsu video rullīti ar nosaukumu 2000 gadi vizuālo efektu vēstures 2 minūtēs ! Uzminiet, cik ilgi mēs skatījāmies šo video, ņemot vērā, ka Maikls media outlet online ik pēc bildes (video sastāvēja media outlet online no bildēm un filmu kadriem) lika pauzi un komentēja media outlet online notiekošo?!
Ja godīgi, es neuzņēmu laiku, bet tā varēja būt nepilna stunda. Apjomīga prezentācija, par to kā, mainījās vizuālie efekti, kuros ietilpst ne tikai pēdējas piecdesmitgades kinodarbi, bet arī alu zīmējumi, kurus Maikls nosauca par pirmo "projection mapping" pasaulē! Video balstījās uz to, ka visi vizuālie efekti, kas pasaules kino tiek veidoti, joprojām atsaucas uz visdažādāko laiku mākslas darbiem, bieži vien pat tik detalizēti, ka skatoties media outlet online filmu normālā ātrumā, pamanīt visas atsauces nav iespējams.
Guvām arī ieskatu 1994. gada Coca-Cola pirmās CGI polārlāču reklāmas tapšanā, kuras veidošānā media outlet online diezgan dziļi bija iesaistīts arī Maikls (supervising un pašu lāču dizains, ar ko Maikls ļoti lepojās!). Tiesa, pirmajās lāču skicēs, ko veidoja media outlet online kāds cits, lāči izskatījās pēc lielām cūkām, bet ar Maikla iesaistīšanos, tie sāka izskatīties arī pēc lāčiem!
Tālāk sekoja case study par "The Golden Compass" VFX veidošanu, ar vairāku kadru break-down un stāstu par uzbraukšanu animātoriem, brīžos kad kautkas ir uztaisīts, bet tas nepalīdz stāstam un Maikls to nosauca par "Execution of pixels"! Maikla vadībā tika veidoti arī daudzi CGI kadri Terensa Malika filmai "Tree of Life" , lielākoties, tie ar dinozauriem, un Maikls pieminēja, ka Terens pret CGI kadriem media outlet online izturās tā kā pret parastiem daily (iepriekšējās dienas uzfilmētais materiāls) t.i bez problēmām met ārā kadrus no montāžas un don't give a fcuk, ka pie konkrētajiem kadriem animatori strādājuši nedēļām.
Foruma starplaikos ar vienu itāļu režisoru un igauņu animatoru iesmējām par badžikiem, kas vienmēr stāv otrādi un tavu vārdu neviens neredz Šī bilde it labs piemērs, ka badge, uzkārts kaklā, uzvedas tāpat kā sviestmaize! Radās ideja, ka vajadzētu vārdu uzrakstīt ar marķieri arī uz baltās puses un skatīties, kas notiks tad!
Vakara nobeigumā noskatījāmies Lisa Limone & Maroc Orange 3 dimensijās un biju vienīgais, kas pēc filmas noskatīšanās, spēja atbildēt uz filmas režisora Mait Laas jautājumu: cik un kuri filmas kadri bija 2D. Un man tas pat sanāca neņemot nost brilles. Tagad tik jāatgādina viņam par to, kur ir man apsolītā balva! media outlet online
Otrā diena sākās ar Matiasa Bergboma ( Mattias Bergbom ) prezentāciju par filmām media outlet online "The Curious Case of Benjamin Button" un "TRON: Lega
Oktobra sākumā "Labo domu pilsētā" Tartu (tā, kas Igaunijā), notika pirmais, media outlet online vienīgais, lielākais un nozīmīgākais pikseļdrā... ok, pikseļdraugu forums Baltijas valstīs: media outlet online "BALT/NORD 3D & VFX 2013 Networking Forum", kuru man bija tas gods apmeklēt. Sākšu ar to, ka iepazīstināšu ar sevi.
Tātad, mani sauc Artūrs media outlet online Šlosbergs , strādāju multimediju aģentūrā "PARUS studio" . Pēc papīriem esmu operators, pēc pārliecības vēl arī stereogrāfs un fotogrāfs. Saņēmām ielūgumu uz forumu, un daudz nodomājot, abi, kopā ar kolēģi un producentu Dmitriju Ščegoļevu , bijām tur. Pasākums pulcēja Baltijas un Ziemeļu valstu 3D un vizuālo efektu profesionāļus, kas savā starpā dalījās ar amata noslēpumiem un pieredzi. Un tā kā tas galu galā bija "networking forum", tad neizpalika arī aliņa dzeršana pēc prezentācijām kopā ar Džeimsa Kamerona labo roku, jeb "Avatar" , "Avatar" , "Avatar 3" visual effects supervisor Maikls Finks ( Michael Fink , Prime Focus VFX).
Kas izdzerts, media outlet online tas izdzerts, bet atgriežoties pie paša pasākuma, pastāstīšu, kas tad īsti notika Tartu šajās divās foruma dienās, taču uzreiz Saku (ir tāds slikts igauņu alus), ka nenogurdināšu ar Tech Talk.
Pirmā diena iesākās ar case study par Igaunijā media outlet online ražotu s3D (stereo 3D) pilnmetrāžas stopmotion animācijas filmu "Lisa Limone and Maroc Orange, a Rapid Love Story" (2013), kas ir romantisks stāsts par imigrantiem, kas vēl btw ir opera! Filmu 5-6 gadus veidoja igauņu leļļu filmu studija Nukufilm, sadarbojoties ar Aleksandru Melkumovu no NIKFI (Maskava), kas brāļus igauņus nodrošināja ar stereogrāfijas know-how, jo filma tika uzņemta native 3D.
Lai arī paši filmas veidotāji centās visu filmā redzamo izveidot tikai by hand, radās sarežģījumi ar ainām, kur darbība notiek media outlet online atklātā jūrā un pēc n-tajiem eksperimentiem ar dažādiem šķidrumiem, dažādas agregātstāvokļos (atceramies, ka tas ir stopmotion), viņiem neatlika nekas cits, kā veidot media outlet online CGI jūru. Tāpēc palīgā tika saukts vietējais media outlet online igauņu VFX kantoris FROST FX, kas specializējas uz elpu aizraujošām digitālo šķidrumu simulācijām, un, damn, viņi ir labi!
Tikām izvesti cauri workflowam, kā viņi radīja fotoreālistiskas jūras virsmas un veidoja simulācijas jūras putām un šļakatām, ar kādām problēmām saskārās, kā risināja utt. Neieslīgšu sīkumos, ja ir kādi jautājumi, tad jautājam, un ar lielāko prieku atbildēšu!
Prezentāciju viņš sāka ar īsu video rullīti ar nosaukumu 2000 gadi vizuālo efektu vēstures 2 minūtēs ! Uzminiet, cik ilgi mēs skatījāmies šo video, ņemot vērā, ka Maikls media outlet online ik pēc bildes (video sastāvēja media outlet online no bildēm un filmu kadriem) lika pauzi un komentēja media outlet online notiekošo?!
Ja godīgi, es neuzņēmu laiku, bet tā varēja būt nepilna stunda. Apjomīga prezentācija, par to kā, mainījās vizuālie efekti, kuros ietilpst ne tikai pēdējas piecdesmitgades kinodarbi, bet arī alu zīmējumi, kurus Maikls nosauca par pirmo "projection mapping" pasaulē! Video balstījās uz to, ka visi vizuālie efekti, kas pasaules kino tiek veidoti, joprojām atsaucas uz visdažādāko laiku mākslas darbiem, bieži vien pat tik detalizēti, ka skatoties media outlet online filmu normālā ātrumā, pamanīt visas atsauces nav iespējams.
Guvām arī ieskatu 1994. gada Coca-Cola pirmās CGI polārlāču reklāmas tapšanā, kuras veidošānā media outlet online diezgan dziļi bija iesaistīts arī Maikls (supervising un pašu lāču dizains, ar ko Maikls ļoti lepojās!). Tiesa, pirmajās lāču skicēs, ko veidoja media outlet online kāds cits, lāči izskatījās pēc lielām cūkām, bet ar Maikla iesaistīšanos, tie sāka izskatīties arī pēc lāčiem!
Tālāk sekoja case study par "The Golden Compass" VFX veidošanu, ar vairāku kadru break-down un stāstu par uzbraukšanu animātoriem, brīžos kad kautkas ir uztaisīts, bet tas nepalīdz stāstam un Maikls to nosauca par "Execution of pixels"! Maikla vadībā tika veidoti arī daudzi CGI kadri Terensa Malika filmai "Tree of Life" , lielākoties, tie ar dinozauriem, un Maikls pieminēja, ka Terens pret CGI kadriem media outlet online izturās tā kā pret parastiem daily (iepriekšējās dienas uzfilmētais materiāls) t.i bez problēmām met ārā kadrus no montāžas un don't give a fcuk, ka pie konkrētajiem kadriem animatori strādājuši nedēļām.
Foruma starplaikos ar vienu itāļu režisoru un igauņu animatoru iesmējām par badžikiem, kas vienmēr stāv otrādi un tavu vārdu neviens neredz Šī bilde it labs piemērs, ka badge, uzkārts kaklā, uzvedas tāpat kā sviestmaize! Radās ideja, ka vajadzētu vārdu uzrakstīt ar marķieri arī uz baltās puses un skatīties, kas notiks tad!
Vakara nobeigumā noskatījāmies Lisa Limone & Maroc Orange 3 dimensijās un biju vienīgais, kas pēc filmas noskatīšanās, spēja atbildēt uz filmas režisora Mait Laas jautājumu: cik un kuri filmas kadri bija 2D. Un man tas pat sanāca neņemot nost brilles. Tagad tik jāatgādina viņam par to, kur ir man apsolītā balva! media outlet online
Otrā diena sākās ar Matiasa Bergboma ( Mattias Bergbom ) prezentāciju par filmām media outlet online "The Curious Case of Benjamin Button" un "TRON: Lega
No comments:
Post a Comment