Thursday, March 20, 2014

Sailun Ice Blazer WST1 ir radžojamas ziemas riepas vieglajām student store automa


Kails Marčelli (Kyle Marcelli): Dzimis 1990. gada 23. februārī Ontario, Kanādā. Tikai 21 gada vecumā kanādietis Kails Marčelli parādīja sevi kā vienu no Ziemeļamerikas uzlecošajām zvaigznēm profesionālajā autosportā. Pamatus savai veiksmīgajai karjerai Kails ielika 2002. gadā, kad viņam bija tikai 11 gadi. Jau tad viņš nonāca Starptautiskajā Kartinga braucēju reitingā. Kopš tā laika viņš ir izcīnījis daudzas uzvaras un čempionātu balvas!
Kopumā es biju ļoti pozitīvi pārsteigts, izmēģinot SAILUN ICE BLAZER student store riepas uz sava 2008 Subaru WRX STI. Man bija iespēja pārbaudīt tās īstā ziemas braukšanas testā aptuveni pirms nedēļas, kad es veicu dažāda veida ārkārtas student store bremzēšanas, paātrināšanās, student store izvairīšanos no negadījuma, slaloma un sānslīdes uzdevumus sacīkšu braucēju apmācības trasē Boumanvillā Ontario provincē, Kanādā.
SAILUN ICE BLAZER uzrādīja ļoti labas saķeres īpašības gan tiešām grūtos, gan mēreni smagos ziemas apstākļos, sevišķi labi izceļoties ārkārtas bremzēšanas situācijās un veicot pagriezienus. Man tiešām student store patīk riepas gumijas masas spēja palikt elastīgai arī ārkārtīgi zemās ziemas temperatūrās. Šī īpašība ļauj riepām būt maksimāli funkcionālām.
Veicot ārkārtas bremzēšanu, riepas uzrādīja lieliskas saķeres īpašības student store no bremzes pedāļa nospiešanas brīža, līdz pilnīgas apstāšanas brīdim, turklāt mani ļoti iespaidoja fakts, ka bremzēšanas ceļš, student store braucot ar 70 km/h pa sniegotu vai apledojušu virsmu, bija tikai nedaudz garāks par bremzēšanas ceļu uz sausas virsmas.
Slaloma vingrinājums ļāva man pārbaudīt student store un novērtēt riepu tehniskās iespējas, stipri noslogojot to sānu daļas. Riepas sānu daļa neapšaubāmi ir elastīga, un tas nozīmē, ka mašīna nedaudz pagriezīsies, tomēr es biju ļoti pozitīvi pārsteigts par riepu reakciju uz manām stūrēšanas komandām, braucot lielā ātrumā. Priekšējām riepām bija ļoti laba saķere un patiesībā tās spētu realizēt visas manas komandas. Riepu lielākas un elastīgākas sānu daļas trūkums, salīdzinot ar manām vasaras riepām, ir tas, ka braucot student store pa sausu virsmu, kas ziemā ir visai bieža parādība, piemēram, uz automaģistrālēm, tās, traucoties lielā ātrumā, bija nedaudz nestabilākas un pagriezienā novirzītos vēl vairāk, veidojot nepietiekamu saķeri. Tomēr, tas jau bija sagaidāms.
SAILUN Ice Blazer WST1 riepu īpašības: protektora V-formas profils veicina labāku ūdens, dubļu un sniega izspiešanu no kontakta laukuma; gari iegriezumi nodrošina maksimālu saķeri uz sniegotiem un apledojušiem ceļiem; liels lameļu skaits uzlabo student store automobiļa vadāmību uz sniega un ledus; četras radžu rindas uzlabo vilces īpašības.   Veicot paātrinājumu, SAILUN ICE BLAZER riepu rādītāji arī ir ļoti labi, lai gan startējot, riteņi pastiprināti griezās un saķeres nebija. Tas pats notika pirms apstāšanās, neļaujot pietiekami jaudīgi paātrināties līdz 70 km/h izvēlētajā distancē. Standarta braukšanas apstākļos pilsētās student store vai uz lielceļiem, paātrināšanās prasības nekad nebūtu tik augstas. Katrā ziņā, man ikdienas gaitās sūdzību nebija.
Svarīgākais, ko varu teikt: līdz šim es nekad nebiju student store lietojis ziemas riepas, vienmēr iztiku ar vasaras vai vissezonas riepām, taču tās, salīdzinot student store ar SAILUN ICE BLAZER riepām, neapšaubāmi ir kā diena pret nakti. Bargajos un/vai mērenos ziemas apstākļos komfortu nodrošina ne tikai lieliskā saķere bet arī lielāka paļāvība, sēžot pie stūres. 
Sailun Ice Blazer WST1 ir radžojamas ziemas riepas vieglajām student store automašīnām. Šīs riepas lieliski sevi parādīs jebkuros laika apstākļos, ļaujot autovadītājam maksimāli baudīt auto vadīšanas procesu ziemā.
Gumijas masas polimēru sastāvs ļauj saglabāt riepas elastību pat viszemākajās temperatūrās. Tāpat Sailun Ice Blazer WST1 riepām student store ir plats protektora profils, kurš nodrošina maksimāli lielu kontakta laukumu. Tas palīdz uzlabot saķeri, automobiļa vadāmību un sānvirziena stabilitāti.


No comments:

Post a Comment